Veelgestelde vragen

Uw bestelling retourneren?

U kunt de bestelling tot 14 dagen retourneren, u krijgt uw aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) retour na ontvangst van de bestelling. Indien u een bestelling retour stuurt dient u het retourformulier ingevuld te mailen naar alphen@beauty-all-in.nl en een kopie van het formulier met de retourzending mee te sturen. U kunt hier klikken voor het retour-formulier, de retourneringskosten zijn voor eigen rekening.

Hoe kunt u een bestelling betalen?

U kunt de bestelling betalen via IDEAL.

Hoe plaatst u een bestelling?

Indien u een product wilt bestellen, kunt u door het gewenste product in uw winkelmand te plaatsen deze bestellen. Ga vervolgens naar de winkelmand (rechtsboven op de pagina), als u al uw gewenste producten heeft geselecteerd klikt u op "Doorgaan naar afrekenen".

Hier vult u uw factuurgegevens in en eventueel overige opmerkingen. Zodoende kunt u de bestelling controleren en de betalingsmethode selecteren, indien alles naar wens klikt u op "bestelling plaatsen". Hier volgt u de aangegeven stappen voor het betalen en zodra deze is gedaan ontvangt u een bevestigingsmail van de bestelling op het door u aangegeven e-mailadres.

Hoe wordt de bestelling verzonden?

Onze bestellingen worden over het algemeen met PostNL verzonden.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij Beauty All In is er geen sprake van een minimaal orderbedrag. U betaald bij bestellingen onder de  € 75,-  een bedrag van € 6,50 aan verzendkosten.

Is het mogelijk om de bestelling te ruilen?

Het is bij Beauty All In niet mogelijk om een bestelling te ruilen, wel heeft u de mogelijkheid om binnen 14 dagen de bestelling te retourneren. Hierna kunt u eventueel een nieuwe bestelling plaatsen voor het product dat u wenst.

Kan de bestelling in het buitenland worden bezorgd?

Het is helaas niet mogelijk om de bestelling buiten Nederland te laten verzenden.

Kan de bestelling op een ander adres dan het factuuradres worden geleverd?

Ja, dit is mogelijk bij Beauty All In. Tijdens het invullen van de factuurgegevens krijgt u de mogelijkheid om een ander bezorgadres aan te geven.

Kunt u de bestelling nog aanpassen of annuleren?

Nadat de bestelling is afgeleverd is het helaas niet mogelijk om de bestelling nog aan te passen of te annuleren. Wanneer u de bestelling heeft ontvangen kunt u de bestelling binnen 14 dagen retourneren.

Kunt u de bestelling ook achteraf betalen?

Het is niet mogelijk om de bestelling achteraf te betalen. Wij werken alleen met betalingen via IDEAL, hierbij wordt voordat de bestelling geplaatst wordt betaald.

Kunt u de producten die u op de webshop heeft gekocht retourneren in de salon?

Het is mogelijk om de producten die u op de Beauty All In webshop heeft besteld te retourneren. U dient ons retour-formulier volledig ingevuld te hebben en de factuur van de bestelling bij u hebben. Zonder factuur kunnen wij de bestelling helaas niet aannemen. Ons retour-adres is:

Australiëlaan 9, 2408BN, Alphen a/d Rijn

Kunt u producten die in de salon zijn gekocht retourneren bij beauty-all-in-webshop.nl?

Het is helaas niet mogelijk om de producten die u in de salon heeft gekocht te retourneren via beauty-all-in-webshop.nl. Deze producten dient u bij schoonheidssalon in Alphen a/d Rijn zelf te retourneren.

Moet u verzendkosten betalen?

U betaalt bij bestellingen onder de  € 75,-  een bedrag van € 6,50 aan verzendkosten, boven de € 75,- neemt Beauty All In de verzendkosten voor eigen rekening.

U heeft het artikel al geopend, kunt u het nog retourneren?

Wanneer u het product heeft geopend, kunt u de bestelling helaas niet meer retourneren. Wegens hygiënische redenen kunnen wij de cosmetica na opening niet meer terug nemen. Indien u een allergische reactie heeft op het product, komt u misschien wel in aanmerking om uw producten na opening te retourneren. U dient dan contact op te nemen met: 0172 490 633.

Waar kunt u terecht voor overige vragen?

Voor overige vragen kunt u ons bereiken op 0172 490 633, of kunt u het contactformulier invullen.

Waar vindt u de algemene voorwaarden?

U kunt de algemene voorwaarden hier downloaden. Daarnaast vind u de algemene voorwaarden onderaan de pagina, in de footer van de website.

Waar vindt u het retourformulier?

U kunt het retour-formulier hier downloaden.

Wanneer heeft u recht op gratis samples?

Bij een minimale besteding van € 75,- bij Beauty All In krijgt u twee samples cadeau.

Wanneer krijgt u het geld van mijn geretourneerde product teruggestort?

Wanneer wij uw retour-bestelling hebben ontvangen zullen wij uw aankoopbedrag direct terug overmaken (exclusief eventuele verzendkosten).

Wat als u het verkeerde product heeft ontvangen?

Het kan voorkomen dat de verpakking verschilt met die op de webshop, dit kan komen doordat veel fabrikanten hun verpakking veranderen. Wij raden u aan om de naam op het product zelf te controleren, wanneer u nog steeds twijfelt of u het juiste product ontvangen heeft, stuur dan gerust een e-mail met een afbeelding van uw product.

Wanneer u echt een verkeerd product heeft ontvangen, raden wij u aan om contact op te nemen met ons.

Wat gebeurd er als u niet thuis bent als de bestelling wordt bezorgd?

Wanneer u niet thuis bent zal de bestelling of bij de buren worden afgeleverd, of de bezorger zal op een andere dag terugkomen. Dit is afhankelijk van het bedrijf dat de bezorging faciliteert.

Wat is de levertijd van de bestelling?

De levertijd van een bestelling ligt tussen de 3 en 5 werkdagen en is tevens afhankelijk van het bedrijf dat de verzending faciliteert.

Wat is het minimale orderbedrag?

U betaalt bij bestellingen onder de  € 75,-  een bedrag van € 6,50 aan verzendkosten, boven de € 75,- neemt Beauty All In de verzendkosten voor eigen rekening. Hierdoor is er geen sprake van een minimaal orderbedrag.

Wat moet u doen als het artikel beschadigd is?

Wanneer u het artikel beschadigd ontvangt dient u direct contact op te nemen met: 0172 490 633

Waar kunt u terecht voor overige vragen?

Voor overige vragen kunt u ons bereiken op 0172 490 633, of kunt u het contactformulier invullen.

Waar vindt u de algemene voorwaarden?

U kunt de algemene voorwaarden hier downloaden. Daarnaast vind u de algemene voorwaarden onderaan de pagina, in de footer van de website.

Wanneer heeft u recht op gratis samples?

Bij een minimale besteding van € 75,- bij Beauty All In krijgt u twee samples cadeau.

Wat als u het verkeerde product heeft ontvangen?

Het kan voorkomen dat de verpakking verschilt met die op de webshop, dit kan komen doordat veel fabrikanten hun verpakking veranderen. Wij raden u aan om de naam op het product zelf te controleren, wanneer u nog steeds twijfelt of u het juiste product ontvangen heeft, stuur dan gerust een e-mail met een afbeelding van uw product.

Wanneer u echt een verkeerd product heeft ontvangen, raden wij u aan om contact op te nemen met ons.

Wat is het minimale orderbedrag?

U betaalt bij bestellingen onder de  € 75,-  een bedrag van € 6,50 aan verzendkosten, boven de € 75,- neemt Beauty All In de verzendkosten voor eigen rekening. Hierdoor is er geen sprake van een minimaal orderbedrag.

Wat moet u doen als het artikel beschadigd is?

Wanneer u het artikel beschadigd ontvangt dient u direct contact op te nemen met: 0172 490 633

Hoe plaatst u een bestelling?

Indien u een product wilt bestellen, kunt u door het gewenste product in uw winkelmand te plaatsen deze bestellen. Ga vervolgens naar de winkelmand (rechtsboven op de pagina), als u al uw gewenste producten heeft geselecteerd klikt u op "Doorgaan naar afrekenen".

Hier vult u uw factuurgegevens in en eventueel overige opmerkingen. Zodoende kunt u de bestelling controleren en de betalingsmethode selecteren, indien alles naar wens klikt u op "bestelling plaatsen". Hier volgt u de aangegeven stappen voor het betalen en zodra deze is gedaan ontvangt u een bevestigingsmail van de bestelling op het door u aangegeven e-mailadres.

Hoe wordt de bestelling verzonden?

Onze bestellingen worden over het algemeen met PostNL verzonden.

Kan de bestelling in het buitenland worden bezorgd?

Het is helaas niet mogelijk om de bestelling buiten Nederland te laten verzenden.

Kan de bestelling op een ander adres dan het factuuradres worden geleverd?

Ja, dit is mogelijk bij Beauty All In. Tijdens het invullen van de factuurgegevens krijgt u de mogelijkheid om een ander bezorgadres aan te geven.

Kunt u de bestelling nog aanpassen of annuleren?

Nadat de bestelling is afgeleverd is het helaas niet mogelijk om de bestelling nog aan te passen of te annuleren. Wanneer u de bestelling heeft ontvangen kunt u de bestelling binnen 14 dagen retourneren.

Wat als u het verkeerde product heeft ontvangen?

Het kan voorkomen dat de verpakking verschilt met die op de webshop, dit kan komen doordat veel fabrikanten hun verpakking veranderen. Wij raden u aan om de naam op het product zelf te controleren, wanneer u nog steeds twijfelt of u het juiste product ontvangen heeft, stuur dan gerust een e-mail met een afbeelding van uw product.

Wanneer u echt een verkeerd product heeft ontvangen, raden wij u aan om contact op te nemen met ons.

Wat gebeurd er als u niet thuis bent als de bestelling wordt bezorgd?

Wanneer u niet thuis bent zal de bestelling of bij de buren worden afgeleverd, of de bezorger zal op een andere dag terugkomen. Dit is afhankelijk van het bedrijf dat de bezorging faciliteert.

Wat is de levertijd van de bestelling?

De levertijd van een bestelling ligt tussen de 3 en 5 werkdagen en is tevens afhankelijk van het bedrijf dat de verzending faciliteert.

Hoe kunt u een bestelling betalen?

U kunt de bestelling betalen via IDEAL.

Kunt u de bestelling ook achteraf betalen?

Het is niet mogelijk om de bestelling achteraf te betalen. Wij werken alleen met betalingen via IDEAL, hierbij wordt voordat de bestelling geplaatst wordt betaald.

Uw bestelling retourneren?

U kunt de bestelling tot 14 dagen retourneren, u krijgt uw aankoopbedrag (exclusief verzendkosten) retour na ontvangst van de bestelling. Indien u een bestelling retour stuurt dient u het retourformulier ingevuld te mailen naar alphen@beauty-all-in.nl en een kopie van het formulier met de retourzending mee te sturen. U kunt hier klikken voor het retour-formulier, de retourneringskosten zijn voor eigen rekening.

Is het mogelijk om de bestelling te ruilen?

Het is bij Beauty All In niet mogelijk om een bestelling te ruilen, wel heeft u de mogelijkheid om binnen 14 dagen de bestelling te retourneren. Hierna kunt u eventueel een nieuwe bestelling plaatsen voor het product dat u wenst.

Kunt u de producten die u op de webshop heeft gekocht retourneren in de salon?

Het is mogelijk om de producten die u op de Beauty All In webshop heeft besteld te retourneren. U dient ons retour-formulier volledig ingevuld te hebben en de factuur van de bestelling bij u hebben. Zonder factuur kunnen wij de bestelling helaas niet aannemen. Ons retour-adres is:

Australiëlaan 9, 2408BN, Alphen a/d Rijn

Kunt u producten die in de salon zijn gekocht retourneren bij beauty-all-in-webshop.nl?

Het is helaas niet mogelijk om de producten die u in de salon heeft gekocht te retourneren via beauty-all-in-webshop.nl. Deze producten dient u bij schoonheidssalon in Alphen a/d Rijn zelf te retourneren.

U heeft het artikel al geopend, kunt u het nog retourneren?

Wanneer u het product heeft geopend, kunt u de bestelling helaas niet meer retourneren. Wegens hygiënische redenen kunnen wij de cosmetica na opening niet meer terug nemen. Indien u een allergische reactie heeft op het product, komt u misschien wel in aanmerking om uw producten na opening te retourneren. U dient dan contact op te nemen met: 0172 490 633.

Waar vindt u het retourformulier?

U kunt het retour-formulier hier downloaden.

Wanneer krijgt u het geld van mijn geretourneerde product teruggestort?

Wanneer wij uw retour-bestelling hebben ontvangen zullen wij uw aankoopbedrag direct terug overmaken (exclusief eventuele verzendkosten).

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

Bij Beauty All In is er geen sprake van een minimaal orderbedrag. U betaald bij bestellingen onder de  € 75,-  een bedrag van € 6,50 aan verzendkosten.

Moet u verzendkosten betalen?

U betaalt bij bestellingen onder de  € 75,-  een bedrag van € 6,50 aan verzendkosten, boven de € 75,- neemt Beauty All In de verzendkosten voor eigen rekening.